Sunday, March 18, 2012

Today is Hari Ini

Kalo ada yang nanya sama gue, “kapan sih hari terbaik dalam hidup lo?”
Gue akan jawab: “hari ini.”
Kalo ada yang nanya, “kapan sih lo mulai perubahan hidup lo?”
Gue akan jawab: “hari ini.”
Kalo ada yang nanya, “kapan lo akan mulai wujudin mimpi lo?”
Kembali akan gue jawab: “hari ini.”
Kalo ada yang nanya, “kapan lo mau bahagiain orang-orang di sekeliling lo?”
“Kapan lo mau persiapin masa depan lo?
“Kapan lo mulai kerjain passion lo?”
“Kapan hari yang akan lo inget seumur hidup lo?”
Jawaban gue tetep sama: “hari ini”.

Because there’s no day better than TODAY.
Whatever the beginning or the ending, today is the one and only day you can have.
You can’t touch yesterday.
You haven’t reached tomorrow.
Today is the best day in a rest of your life.

You did something good yesterday?
Doing better today!
You failed yesterday?
Do all over again today!
And TODAY will be always the best day you can have.
Give all the best you can do, because today will come once.
And today, you will reach up your dreams closer than before…


No comments:

Post a Comment